Software & Service abonnement

Het Software & Service abonnement sluit u automatisch af wanneer u gebruik maakt van datacommunicatie. Dit is mogelijk bij de Cabman BCT en de Cabman Kiosk.

Hieronder vindt u een opsomming van de inhoud van dit abonnement en daaronder een korte uitleg, zodat u weet waar u aan toe bent. En op deze manier weet u zeker dat u gebruik maakt van een compleet pakket wanneer u wilt communiceren met uw Cabman apparatuur.

Waaruit bestaat het abonnement?

Met deze 7 pijlers garanderen wij dat uw product altijd up-to-date is betreft de wettelijke eisen. Mochten er nog aanpassingen in de wet komen vanuit de overheid, zullen wij dit, mits dit softwarematig mogelijk is, altijd updaten.
Dit abonnement is exclusief configuratie en tarief updates en reparaties die buiten garantie vallen.

1. Gebruik van onze datacommunicatieserver

Alle voertuigapparatuur heeft verbinding met onze datacommunicatie server in Amsterdam. Hieronder verstaat Euphoria ook ook de gehele IT infrastructuur die wij beschikbaar stellen aan al onze klanten.

2. Inlog Cabman Fleetmanagement

Cabman Fleetmanagement biedt u de mogelijkheid om uw voertuigen online op google maps te volgen alsmede de historie van de verreden ritten op te vragen (dit is in bètaversie).

3. Beschikking tot onze helpdesk

Onze uitgebreide en zeer gewaardeerde helpdesk staat klaar voor al onze klanten klik hier voor meer informatie over onze helpdesk. Tijdens kantooruren kunt u op werkdagen altijd terecht bij onze helpdesk als u problemen ervaart met uw Cabman product. Onze helpdesk zal dan direct proberen uw probleem te verhelpen, mocht het een dusdanig probleem zijn dat het niet direct op te lossen is wordt er melding van gemaakt en zal het ontwikkelteam zo snel mogelijk met deze melding aan de slag gaan.

4. Beschikking tot onze storingsdienst

Als u een netwerkstoring ervaart bij een terminal of BCT kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week naar een mobiel nummer bellen. Er wordt dan direct naar het probleem gekeken en het zo mogelijk gelijk verholpen. De storingsdienst is alleen beschikbaar voor klanten die gebruik maken van datacommunicatie

5. Koppeling met Cabman Centrale

Uw Boordcomputer Taxi wordt gratis gekoppeld met de Cabman Centrale software, koppelingen naar andere pakketten zijn mogelijk maar zijn niet inbegrepen in dit abonnement.

6. Reparatie binnen garantie termijn bij normaal gebruik

Euphoria geeft een uitgebreide garantie op haar producten. Bij normaal gebruik zullen alle producten binnen een jaar volledig kosteloos worden gerepareerd. Onder niet normaal gebruik wordt onder andere verstaan: apparatuur laten vallen of apparatuur met niet geautoriseerde materialen bedienen. Euphoria houdt zichzelf aanbevolen om zelf te bepalen wanneer gebruik niet onder “normaal gebruik” valt wanneer deze kwestie buiten bovenstaande beschrijving valt.

7. Monitoren statussen GPRS / RAM netwerk

Euphoria houdt op afstand controle over de netwerkverbinding van haar voertuig apparatuur.