Helpdesk

Onze helpdesk is ingericht voor de directe ondersteuning van uw gebruikers.

Gebruikers van onze producten hebben bij Euphoria een vast aanspreekpunt. De ondersteuning wordt gegeven op al onze producten. De Supportspecialisten van Euphoria zijn stand-by om u te ondersteunen in geval van vragen en calamiteiten. De Euphoria helpdesk streeft er naar de meldingen die binnenkomen zoveel mogelijk direct te beantwoorden en af te handelen.

zendeskphonemail

Zendesk

Bel ons

E-mail

Stuur ons een bericht via Zendesk.
Nog geen Zendesk account?
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag
van 08:00 uur tot 17:00 uur.
U kunt ons 24 uur per dag,
7 dagen in de week mailen
Account aanvragenBel: +31(0)13 460 92 80helpdesk@cabman.nl

Uw storing melden via Zendesk

Wij maken gebruik van de helpdeskapplicatie Zendesk (http://cabman.zendesk.com). Hierdoor wordt het mogelijk om vragen, bugs en nieuwe functionaliteiten via een portal in te dienen en de voortgang te monitoren.  Voor een snelle afhandeling van uw aanvragen verzoeken wij u dus om Zendesk te gebruiken. U kunt onderstaand formulier invullen om een account aan te vragen voor Zendesk.

 

Voortgangsbewaking

Voor alle meldingen geldt dat de Euphoria Helpdesk namens uw organisatie continu de status van de melding bewaakt. Dit is onafhankelijk van waar de melding in behandeling is. De IT-beheerder en/of helpdesk van uw eigen organisatie wordt door de Euphoria Helpdesk op de hoogte gehouden van elke relevante statuswijziging van de melding.

 

Afhandeling van storingen

Problemen en storingen worden in de regel binnen een uur opgelost (uitgezonderd voertuigapparatuur). In het geval dat een probleem of storing niet binnen een uur opgelost kan worden, wordt uw contactpersoon binnen uiterlijk 30 minuten na melding van het probleem/de storing op de hoogte gesteld van de verwachte oplossingsduur.

 

Hulp op Afstand

Door gebruik te maken van Hulp op Afstand (Teamviewer) kan de supportmedewerker op afstand meekijken. Let wel dat u eerst contact op dient te nemen met de supportafdeling, voordat u de verbinding tot stand brengt.

Vraag hier uw Zendesk account aan