Maak kennis met: Mark van Gorp

Home NieuwsMaak kennis met: Mark van Gorp
Header-Mark-van-Gorp-

Maak kennis met: Mark van Gorp

Comments off

We stellen graag een aantal van onze collega’s aan je voor. Zo krijg je een goed beeld van de dames en heren die bij Cabman iedere dag opnieuw het verschil maken. We trappen af met onze Interaction Designer: Mark van Gorp. Als klant van Cabman zie of spreek je hem misschien weinig, toch zie je zijn werk en inspanningen dagelijks terug. Met ruim 9,5 jaar trouwe dienst heeft Mark zijn sporen bij Cabman wel verdiend.

Interaction designer? Wat is dat precies?
“Als Interaction Designer optimaliseer ik de gebruikerservaringen van onze producten. Denk aan de manier waarop je door onze BCT navigeert, hoe de software zich presenteert en hoe bepaalde taken en acties gemakkelijk en gebruiksvriendelijk uitgevoerd kunnen worden. Verder houd ik me momenteel bezig met de voorbereidingen van de TaxiExpo in oktober. 
Ook draag ik bij aan de cursussen die we aanbieden in de Cabman Academy en de verschillende gepersonaliseerde online bedrijfsscholen. Ik doe dit samen met Yvonne Botterhuis van ABC taxikeurmerk Advies & Training.

Hoe blijf jij op de hoogte van ontwikkelingen in jouw vakgebied en de branche?
“Door contact met onze klanten blijf ik goed op de hoogte van wat er zich in de branche afspeelt. In mijn vakgebied volg ik nieuwe producten op de voet en vind ik het vooral interessant om te ontdekken hoe de gebruikerservaring is.”

Hoe ontspan jij na een productieve werkdag?
“Ik ben redelijk sportief, dus ik loop het liefst een rondje hard, train voor een obstacle run of bezoek de sportschool.”

Wat vind jij leuk aan jouw werk en het werken bij Cabman?
“Sfeer, diversiteit en creativiteit. Het is heel gemoedelijk bij ons. Iedereen kan goed met elkaar overweg en we helpen elkaar altijd waar nodig. Ik ben trots op waar we nu staan en dat ik daar deel van mag uitmaken. Toen ik begon waren we met 15 collega’s, nu zijn we inmiddels met meer dan 30 mensen!”

Wat kunnen we van jou verwachten in de toekomst?
“Mooie dingen! Ik wil me vooral focussen op een nog betere gebruikerservaring van onze producten.”